سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نکاتی برای تزئین و دکور منزل با فرش

یک فرش می تواند بکگراند یک اتاق را تعریف کند ، گرمی بیافزاید و به لایه ای از دکوراسیون اتاق کمک می کند.
چندین روش مختلف برای تزئین با یک فرش وجود دارد ، اما ما با ده مورد از آنها شروع خواهیم کرد:

 

برای تفکیک مناطق از فرش استفاده کنید


از یک فرش برای تعریف یا جدا کردن مناطقی از قبیل صندلی و یا ناهار خوری و سایر سالن ها استفاده کنید. این به خصوص در آپارتمان های استودیویی یا اتاق های بزرگتر که نیاز به تعریف دارند مفید است

 

ایجاد تنوع


برای ایجاد تنوع در یک فضا می توانید از فرش استفاده کنید. هنگامی که از دو فرش در یک اتاق استفاده می کنید ، توجه داشته باشید که فرش های با اندازه یکسان می توانند اتاق را به دو صورت تقسیم کنند. برای ایجاد حس تنوع از فرش های با اندازه های مختلف استفاده کنید.
ایجاد هارمونی
هنگام استفاده از بیش از یک فرش ، بهتر است وقتی فرش ها یکدیگر را به سبک تکمیل کنند. اگر اینگونه نباشد ، می توانید با یک اثر ناخوشایند یا ناخوشایند روبرو شوید. الگوهای بسیار "متخاصم" در یک اتاق ، هرگونه احساس هارمونی را از بین می برد
ایده هایی را برای یک طرح رنگی بدست آورید
از یک فرش مورد علاقه به عنوان اساس طرح رنگ در یک اتاق استفاده کنید. از طرف دیگر ، اگر بعد از نصب مبلمان خود آن را اضافه کنید ، می توانید از رنگ فرش برای لهجه یا کراوات در رنگ های موجود خود استفاده کنید.

 

پیراستن یک دیوار


از یک فرش به عنوان دیوار آویز برای راه دیگری برای نمایش فرش یا ایجاد یک نقطه کانونی استفاده کنید.
بازی در اطراف با اشکال
فرض نکنید که یک فرش مستطیل است. بگذارید روشی که مبلمان خود را گروه بندی می کنید شکل فرش شما را دیکته کند. اگر به نظر می رسد که مبلمان شما بهتر از یک مستطیل شکل است ، شکل مربعی ، گرد یا بیضی شکل را انتخاب کنید.
مطمئن شوید که اندازه مناسب را بدست آورید
هنگام خرید فرش به اندازه اتاق ، 3 فوت از طول و عرض اتاق کم کنید. گذاشتن کف لخت در لبه ها باعث می شود اتاق کمی بزرگتر به نظر برسد. هنگام قرار دادن فرش در زیر میز ناهارخوری خود ، حداقل 24 "از فرش را از لبه میز بیرون بیاورید. از همه طرف ، این کار باعث می شود پاهای عقب صندلی ها روی قالیچه بمانند ، حتی در هنگام بیرون کشیدن به کسی اجازه دهید که بنشیند. . دونده ها باید 4 اینچ از راهرو شما باریک تر و 18 تا 24 اینچ کوتاه تر باشند.مطمئن شوید که آنها به اندازه کافی پهن باشند تا هنگام راه رفتن ، هر دو پا روی فرش را در خود جای دهند.

 

یک اتاق را به روز کنید


فرش و بالش را تغییر دهید تا یک اتاق برای تغییر فصل یا به عنوان راهی برای معرفی روندهای جدید رنگ ، به روز شود.


منبع : https://www.thespruce.com/tips-for-decorating-with-rugs-1391114